A Sonata alapú hobbiterepjáró visszafogott külső frissítést, és új, erősebb dízelmotorokat kap.
A Santa Fe is az egész iparágban szinte kötelezőnek tekintett félidős frissítésen esik át, bár a Hyundai tervezői nem érezték fontosnak, hogy gyökeresen átalakítsák az autó karakterét. Kapott egy új mintázatú hűtőrácsot, és egy átformált első lökhárítót, amitől egy leheletnyivel talán érdekesebb lett az eleje, sőt, kicserélték a tükröket is, de az összkép nem változott sokat. Akinek már van, biztosan nem a külső módosítások miatt vesz majd felújított Santa Fét. Az R jelzésű új Hyundai-Kia dízelmotorok viszont komoly vonzerőt jelenthetnek, legalábbis az adataik alapján. A kisebbik, kétliteres változat is 185 lóerős, és 392 Nm a maximális nyomatéka, a 2,2 literes teljesítménye pedig kerek 200 ló, és 436 Nm-nél található a nyomatékhegy teteje. Ráadásul készítettek a típushoz egy hatsebességes automata váltót is, ami alacsonyabb fogyasztást és kiegyensúlyozottabb működést ígér a korábbi ötsebességesnél.
A ráncfelvarráson átesett szabadidő-autót Dél-Koreában már júliusban elkezdik forgalmazni, az európai forgalmazás azonban csak az ősz folyamán kezdődhet meg.