A legújabb hírek szerint elsősorban rétegmodellekkel bővül a koreai gyártó európai kínálata a következő években.
Az első újdonság állítólag egy kompakt hobbiterepjáró lesz: a HED-6 ix-onic fantázianevű, idén tavasszal bemutatott tanulmány szériaváltozata állítólag a jövő év elején érkezik ix35 néven. A VW Tiguan ellenfelének szánt modell a Tucsont váltja le a kínálatban, de az i sorozat eddig bemutatott modelljeihez hasonlóan az elődjénél jóval vonzóbb, európai ízléshez igazított karosszériával. Állítólag egy új dízelmotort is készítenek hozzá, a már ismert 1,6 literes CRDi 140 lóerős változatát - alighanem hasonló, kétlépcsős feltöltéssel, mint amilyet a 2 és 2,2 literes R sorozatú motorokban használnak.
Még 2010 második felére várható két egyterű is, az egyik az i20, a másik az i30 alapjain. Bár egyelőre mindkettőről elég keveset tudunk, úgy néz ki, a kisebbik 4,1 méter hosszú lesz, és ötszemélyes, míg a másik hétszemélyes lesz és úgy 4,5 méteres. Az év végére, vagy 2011 elejére pedig érkezik a Sonatát leváltó i40-es , amellyel ismét megpróbálnak beszállni a Mondeo-Passat-Insignia trió öldöklő küzdelmébe.
Az utolsó új modell, amelyet a pletykákat terjesztő holland szaklap megemlít - egyelőre név nélkül - a Coupé utódja, egy fronthajtású, sportos karakterű modell. Állítólag a Mazda RX-8-aséhoz hasonló ajtóelrendezést alkalmaznak: két előre nyíló nagyobb, és két hátra nyíló kisebb ajtóval szerelik fel a típust. Ez azonban legkorábban is csak 2011 végére érkezhet meg, korábban legfeljebb tanulmányautóként találkozhatunk vele.