Meglepő eredményt hozott a J.D. Power vásárlói elégedettséget mérő közvélemény-kutatása: a Daihatsukat szeretik leginkább a tulajdonosaik, a második helyen pedig az Alfa Romeo áll.
Az összesített pontszámot négy különböző részpontszám alapján számolták a felmérés készítői. A formáról, dinamikáról, kényelemről alkotott vélemény 32, a minőség és megbízhatóság 26, a fenntartási költség 22, a kereskedők és szervizek szolgáltatási színvonala pedig 20%-ban számított bele a végeredménybe. A márkák közül az értékelésre használt ezres skálán a Daihatsunak sikerült a legtöbb pontot elérnie, 843-at, a második helyen pedig a Mercedes és az Alfa Romeo tanyázik, 835-835 ponttal. Majd a BMW, az Audi, a Toyota, a Mazda és a Mini következik. A sor másik végén a Smart áll 772 ponttal, és egy csomó igazán népszerű tömeggyártó: a Chevrolet (775), a Fiat (778), a Peugeot, az Opel és a Kia (790), illetve a Ford (796). A felmérés eredményei között külön szerepelnek a legnépszerűbb típusok is: itt a Mercedes CLK áll az élen 874 ponttal, majd a BMW Z4-es (863) és Nissan Qashqai (858) következik.
Egy ilyen kutatás persze merőben szubjektív, leginkább arra jó, hogy megmutassa, egy adott autómárka vagy típus mennyire felel meg a vásárlók várakozásainak. Így akár kedvezőbb is lehet az esélye a jó szereplésre egy megbízhatatlannak tartott, de a vásárlóit kellemesen meglepő terméknek, mint egy jó hírű márka - amúgy az előbbinél objektíve jobb - néhány apró részletében tökéletlen típusának, pont ahogy Csikós mester nemrég ki is fejtette . Így aztán nem érdemes csodálkozni rajta, hogy a sorrend nem nagyon hasonlít a megbízhatósági, vagy népszerűségi statisztikákra.