Az eleve félelmetes GT500-ast vadították tovább Caroll Shelby tuningműhelyében, félelmetes eredménnyel.
Bár már a gyári sportváltozatra is ráaggatták a Shelby nevet, az mégis a Ford mérnökeinek munkája. Ennek megfelelően látványos, de messze nem használja ki az 5,4 literes, kompresszoros V8-asban rejlő lehetőségeket, és a gyári mérnököknek persze arra is figyelniük kellett, hogy az autó még utcai használatra is alkalmas maradjon. A névadó Caroll Shelby saját tuningműhelyében azonban tovább hergelték az amúgy is életveszélyesnek látszó kupét - ez lett a Super Snake.
A mechanikus feltöltő, a kipufogórendszer és a motorvezérlő elektronika átdolgozásával sikerült 725 lóerőt kimasszírozni az eredeti Ford blokkból, ami önmagában még nem példa nélküli mutatvány, de ebben az autóban határozottan veszélyesnek tűnik. Hiába a hatdugattyús fékek, az állítható csillapítású rugóstagok, a rövid de kőkemény rugók és a 20 hüvelykes felnik alig látható gumiréteggel, az alapkonstrukción nem változtattak. Maradt az őskori merev hátsó tengely, ami már a kevésbé brutális Mustangok vezetéséből is kalandot csinál. És a Shelbynél a Super Snake-et utcára szánják, nem versenypályára.
Az egészben az a legszebb, hogy az egyik legerősebb Mustang nem is igazán hivalkodik a képességeivel. Csak a középen kissé megemelt, elöl széles légbeömlővel ellátott motorháztető és egy kisebb hátsó légterelő jelzi, hogy nem egy gyári GT500-ast látunk, pedig ennek az autónak kevés komoly ellenfele akad, legalábbis amíg az út egyenes.
Egy GT500-asból Super Snake-et csináltatni persze nem olcsó - 33 495 dollárba, azaz 6,6 millió forintba kerül az átalakítás - de még így is ez az egyik legolcsóbb módja, hogy 700 lóerő feletti teljesítményű autóhoz jusson, aki erre vágyik.