A C8 Aileron koncepcióautót már láthattuk tavaly a Genfi Autószalonon. Szerencsére a projekt nem került süllyesztőbe, sőt a gyártásba kerülő modell majdnem pont ugyanolyan lesz, mint a Genfben kiállított darab. A sorozatgyártású C8 Aileronnak ugyan kevesebb a kopoltyúja és nagyobb a hűtőrácsa, a nagyobb leszorító erő érdekében változtattak a légterelőkön, lényegében azonban nem sokat változott, ugyanolyan elegáns és ugyanolyan tekintélyes, mint a koncepció volt, leginkább talán egy Astonra hasonlít.
Az előző C8-akhoz képest az Aileron nagyot nőtt, tengelytávja 150 milliméterrel lett hosszabb, és a nyomtávja is 155 milliméterrel szélesebb, mint a Laviolette-nek vagy a Spydernek, tömege 1425 kg. Erejét egy Audi féle 4,2 literes, 400 lóerős V8-as adja, melynek csúcsnyomatéka 480 Nm. Automata és manuális váltóval egyaránt megrendelhető az Aileron. A kocsi gyorsulása 4,5 másodperc, végsebessége 300 km/h.
Az autó futóműve teljesen új, ahol lehetett, kovácsolt alumíniumot használtak a tervezők, hogy leszorítsák az autó tömegét. A fékeket az AP Racing készítette, a kerámia fékek az opciós listán vannak, alapáron még nem adják őket oda az Aileronhoz. A sorozatgyártás jövő tavasszal indul, az autó ára azonban meglehetősen borsos lesz, a legegyszerűbb változat is 189 990 euróba kerül.