A kisautó-alapú apró kupék divatja rég elmúlt, de könnyen lehet, hogy néhány év múlva új életre kel. Az egyik főszereplő pedig a Ford Fiesta sportos formatervű, kétajtós kivitele lehet.
Egyelőre persze csak a pletykák szintjén hallani az új típusról, és csak fantomképeken láthatjuk, hogy a Photoshoppal ügyesen dolgozó képszerkesztők milyennek képzelik a jövő Ford Pumáját. A Fiesta hálás alanya lehet egy ilyen kupé-átalakításnak: a formaterve elég látványos, hogy a tetőn és az autó hátulján kívül ne is kelljen hozzányúlni máshoz, a műszaki alapjai pedig olcsón gyárthatók, és elég korszerűnek számítanak. Így a Ford viszonylag kis befektetéssel megvalósíthatná az ötletet, bár úgy néz ki, arról már lekésett, hogy vetélytársak nélküli, üres piacra érkezzen.
A négy méter körüli kupék piacát ugyanis más gyártók is kezdik felfedezni. A Hyundai hamarosan elkészül a Veloster tanulmány szériaváltozatával, a Hondánál is készül a CR-Z - igaz, ez várhatóan hibrid hajtású lesz - sőt, egyes pletykák szerint a VW Polóból és a Miniből is készülhet kupé-karosszériás kivitel a közeli jövőben. Ugyanakkor egyelőre megjósolhatatlan, hogy az ilyen autók iránt mekkora lehet a kereslet. Az 1980-as években volt néhány sikeresnek mondható próbálkozás - mint a Honda CRX - viszont az 1990-es évek közepén bemutatott Mazda MX-3, Ford Puma és Opel Tigra modellek után nemigen kapkodtak a vásárlók: úgy tűnt, többre értékelik, ha egy autó valóban gyors, mintha csak úgy néz ki.
A kisautók piaca azonban időközben alaposan megváltozott: a B szegmensben manapság már nem ritkák a 4 méter feletti hosszúságú autók, azaz ez a kategória lassan, de biztosan átveszi a kompaktok szerepét a piacon. Így viszont egyre inkább elképzelhető, hogy a VW Scirocco, az Opel Manta és a Ford Capri sikereit ebben a kategóriában lehetne megismételni - akár egy átépített Ford Fiestával.