Nissan-Renault: különbségek

2001.04.04. 23:03

A két cég számos alkatrészt továbbra is külön-külön fejleszt. A két gyártó a nagy platformösszevonási lázban sem feledkezett meg arról, hogy megtartsák márkáik egyéniségét: a futóművek egyes elemeit, és a motorok vezérlő elektronikáit továbbra is külön fejlesztik, így az azonos padlólemezre épülő modellek menettulajdonságai továbbra is egyéniek maradhatnak. A japán-francia páros korábbi bejelentése szerint 10 közös padlólemezt, és 8 közös motort használ majd. Érdekes, hogy a közös alkatrészek száma piaconként is változni fog: Európában a Nissan és Renault típusok 95 %-ban megegyeznek majd, míg más piacokon ugyanez az adat csak 65 %.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.