Az amerikai cég a jövőben üdítőitals üvegek címkéin is reklámozza autóit. A szokatlan módszer a cég illetékesei szerint olcsóbb, ugyanakkor nem kevésbé hatékony, mint a hagyományos hirdetési módszerek. A nálunk kevéssé ismert eljárás nem egészen új Amerikában: igaz, nem reklámcélzattal, de a tejesdobozok oldalán régóta szerepelnek eltünt személyek képei, és a módszer már számtalan esetben segített. A Chrysler reklámszakemberei azt is elmondták, hogy a koncepcióba a gyorséttermi ételek csomagolása, és egyéb fogyasztási cikkek (ki tudja, talán lesz PT Cruiser alakú kenyér?) is beleillenek.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)