![]() |
|
![]() |
![]() |
A program egy frissen restaurált, rendeltetésszerű működésétől viharban kidőlt balatoni fa által megfosztott negyed-NOHAB mozdony (kövérorrú, nagy piros dög, lásd képünkön) szoborrá avatásával kezdődött, ahonnan a cseperegni kezdő eső zavarta be az egybegyűlteket a következő helyszínre, a hajók részlegéhez.
Itt megcsodáltuk a korántsem fiatal, ám annál aranyosabb Kuhár István által 15 év és 15000 munkaóra ráfordításával épített 1:50 léptékű VASA hajómodellt, ami valóban gyönyörű és a legapróbb részletekig kidolgozott műremek, a fotók tanúsága szerint még a fedélközben is minden a helyén van.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Megfigyeléseim szerint a következő produkció, az 1:22,5 méretarányú vasúti terepasztal kisvonatai, hajtányai és a valahogy a nagyok közé keveredett régi típusú 56-os villamos hozta leginkább lázba az óvatos becslések alapján is legalább 42év átlagéletkorú meghívottakat.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Ezután leplezték le, a
Varga Jenő autórestaurátor által felújított, 1926-os évjáratú
Ford T-modellt, amely láttán még a megszállott teljesítmény- és
végsebesség-függő újságíró száján is kiszakadt egy
"De gyönyörű!"
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)