![]() |
|
![]() |
![]() |
Külön részleget állítottak fel a Ford terepjárós márkájánál, ahol csupa nőt foglalkoztatnak, elsősorban annak érdekében, hogy a hölgyvásárlók szempontjait képviseljék az új modellek kifejlesztésének minden szakaszában, sőt, a részleg a döntéshozás legfelső szintjein is szóhoz jut. A csoport, amely főképp a cég önkéntes alapon kiválasztott női dolgozóiból áll, elsőként a jelenlegi modelleket vizsgálja meg, főképp olyan részletekre vadászva, mint a túl nagy erővel működtethető kormányszerkezet, sebességváltó, vagy ülésállító mechanizmus, amelyek kellemetlen élményeket hagyhatnak a gyengébb nem képviselőiben. A részleg egyik tagja, Anne Youngson szerint: "Nem célunk az egyik vagy másik nem szája ízére formálni az autóinkat, mindössze annyit szeretnénk, hogy minden vásárlónk - nemi hovatartozástól függetlenül - egyformán elégedett legyen a termékeinkkel."
