![]() |
|
![]() |
![]() |
Még szinte meg sem jelent a legendás brit kisautó utóda, máris a következő generáción törik a fejüket a BMW vezetőségében. A bajor cég egyik igazgatósági tagja, Dr Burkhard Göschel szerint az első generáció még egy kabrió változattal fog bővülni, de ha az új Mini a várakozásoknak megfelelő népszerűségre tesz szert, az egyautós márkából könnyen egész modellsorozatot kínáló önálló márkanév lehet. Hasonlóan a Mercedes Smarttal kapcsolatos terveihez, itt is egy apró roadsterrel, és egy nagyobb, négyajtós, családi változattal bővülhet a paletta. Göschel szerint a jelenlegi modelleknek valóban csak a márkanév népszerűsítésében van szerepe: a kedvezőbb piaci fogadtatás érdekében a BMW inkább viszonylag alacsony árakat szab, így viszont nem is számítanak számottevő nyereségre az első modellciklusban.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)