![]() |
|
![]() |
![]() |
A német gyártó egy televíziós reklám nyomán egyetlen hét alatt 150.000 darabos megrendelést kapott - egy apró játékfigurára. A 60-as évek Rock'n Roll bálványait idéző figura eredetileg az Audi új automataváltójának reklámjában tűnt fel: a filmen a műszerfalra kihelyezett baba menet közben is megáll a lábán, a reklám mondanivalója szerint a vajpuha váltásoknak köszönhetően. Az Elvisre emlékeztető öltözetű figura azonban valami egész mást juttathatott a vásárlók eszébe, mivel autó helyett a figuráért rohanták le az Audi ügyfélszolgálatát. "Természetesen nagyon meglepődtünk. Véletlenül valami olyan dolgot érintettünk a hirdetéssel, ami nagyon fontos az emberek egy részének." - mondta Joachim Cordshagen, az Audi szóvivője. A vásárlók kívánságait persze illik teljesíteni, így megkezdődött a figura gyártása, a rendeléseket pedig külön telefonvonalon adhatják le az érdeklődők. A gyártó jelenleg 200.000 rendelésre számít hetente, de kénytelenek voltak 10-re korlátozni az egy ember által megvehető, 16 márkás miniénekesek számát, mivel már így is túlléphetik a gyártókapacitást. Túlzás nélkül állítható: soha egyetlen Audi termék sem volt ilyen népszerű...
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)