![]() |
|
![]() |
![]() |
2001. januárjától júniusig a Renault Hungária
9142 autót értékesített, szemben az elmúlt év ezen időszakában
eladott 5766 autóval, ami több mint 58%-os növekedést jelent. Így
felzárkóztak a Volkswagen és az Opel mögé a
harmadik helyre eladások tekintetében.
A jelentős növekedés egyik oka a Thalia volt, amiből az
értékesítés megkezdése óta már 3800 darab talált gazdára. A két
hónapja bemutatott új Clio eddig 300 megrendelést tudhat a
magáénak, és a töréstesztek koronázatlan királya az új Laguna is
egyre népszerűbb.
Az új modellek mellett más kezdeményezéseket is bevezettek az
év első felében, mint az internetes értékesítés, az újrahasznosító,
környezetvédelmi akció (Nyári zsongás), a 10 évre szóló Assistance
szolgáltatás, és az újdonságnak számító finanszírozások
kialakítása. Az év második féléve is mozgalmas lesz, érkeznek a
felsőkategóriás új modellek, a
Vel Satis és az
Avantime.
Haszonjárművek területén forgalmának megduplázását tűzte ki
célul a Renault, ennek érdekében a Budapesti Autószalonnal egy
időben érkezik az új Trafic, tervezik tíz haszonjármű-központ
felállítását és elindul a Renault Bank is.
