![]() |
|
![]() |
![]() |
A vezetőség rábólintott, úgyhogy már csak az
előírásoknak kell megfeleltetni, és érkezhet a TT coupé új amerikai
ellenfele. Külseje
jóval agresszívabb az Audinál, hosszú motorháztetejével és a
hátsó kerekek fölé nyúló utasfülkéjével inkább a BMW M coupé-t
idézi. Viszont a német vetélytársak elegáns görbületeinek nyoma
sincs, a Chrysler vonalai élesek, mint a borotva, például teljes
hosszúságában végigfutó gerince még a szélvédőt is kettéosztja.
Emiatt az ablaktörlők is középre, függőlegesen kerültek, mint
a versenyautókon. Mint korábban a Porsche Carrerán, a hátsó spoiler
egy bizonyos sebességnél nyílik csak ki, ezáltal javítva a
stabilitást. A hátsó ablak egészen apró, ez a végleges verzión még
változhat, mivel a kilátás hátra így nem az igazi. A nagy kerekek
szerelmesei imádni fogják a Crossfire-t, elöl 19, hátul 21 colos
felnik vannak 35mm-es oldalfalú gumikkal, de valószínűleg a
sorozatgyártás megkezdésével ezeknek is búcsút mondhatunk.
A belső térben a műszerfalat két McDonald's logo jellegű ív
uralja, ezekben kaptak helyet a néhol fantázia jellegű műszerek.
A turbónyomás kijelzője például háromállású, nulla, fél erő, és
robbanás a lehetőségek. Az első utas előtt találhatók az egyéb
műszerek, mint a fedélzeti számítógép és a Data Acquisition Centre
névre hallgató egység kijelzője. Ez utóbbi menet közben szolgáltat
információkat a futási tulajdonságokról.
A Chrysler-t egy 2.7 literes, kompresszoros feltöltésű, 275
lóerőt termelő V6-os hajtja, az erőátvitelt ötfokozatú kéziváltóval
oldják meg. A gyári adatok szerint az autó így 5.8 másodperc alatt
gyorsul százra, végsebessége 236 km/h.
