Lassan az idei Frankfurti Autókiállítás majd minden poénját előre lelőtték a gyártók, és most itt a legújabb leleplezett újdonság, a Porsche 911 Targa változata. Hasonlóan az eggyel korábbi modellsorozatnál megismert megoldáshoz, a Targa jelző ezúttal is az elmozdítható tetőszekciót jelöli, amely nagyrészt a jelenlegi modellnél is üvegből készül, így minden nehézség nélkül becsúsztatható a hátsó szélvédő mögé, akár egy hatalmas napfénytető, és nyitott állapotban sem akadályozza a kilátást hátrafelé. A tetőmozgatást természetesen elektromotorok végzik, így csak egy gombnyomás a lobogó haj. Az autó egyetlen igazi újítása az 1996-ig gyártott elődmodellhez képest a nyitható hátsó szélvédő: ezen keresztül könnyen elérhető a motortér és a hátsó üléspad közti csomagtartó rekesz, amely a hátsó ülések előrehajtásával 230 literesre is növelhető. Porsche léptékkel mérve ez nem rossz, így - az autó elejében kialakított 130 literes rakodóhellyel együtt már egy hosszabb utazáshoz is elegendő csomagot cipelhet magával a maradék üléseken helyet foglaló két ember. Műszaki téren nincs sok újdonság, a 3,6 literes hathengeres boxermotor 320 lóereje 285 km/h végsebességet, és 0-ról 100 km/h sebességre 5 másodperces gyorsulást biztosít.