![]() |
|
![]() |
![]() |
A brit cég R-Coupé névre keresztelte kétajtós luxusautó-tanulmányát, amelyben a gyártó közeljövőre vonatkozó formai elképzeléseivel, és legfrissebb műszaki újdonságaival találkozhatunk. Az autó formatervének néhány részlete, így a négy ikerfényszóró, és az ovális hűtőmaszk az S-type-ot idézi, de az autó nagyobbrészt önálló személyiség: A hosszú orr, és a hátsó rész kialakítása teljesen egyedi, míg a tetővonal leginkább a Jaguar távoli múltjába vezet vissza.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az orrmotoros, hátsókerék-hajtású, csaknem öt méter hosszú autó egyedi vázszerkezetre épül, amelyben a cég valamelyik V8-as motorja számára készítettek helyet. Külön említést érdemelnek az autó megjelenését nagyban meghatározó 21 hüvelykes keréktárcsák, amelyek szintén külön ehhez az autóhoz készültek. Belül az R-Coupé különös keveréke a klasszikus és modern irányzatoknak: a hatalmas mennyiségű fa borítást, és a bőr kárpitokat polírozott alumínium kezelőszervek egészítik ki.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az autó az elérhető legfejlettebb telematikus rendszert vonultatja fel: a hangvezérlésnek köszönhetően menet közben vehetjük igénybe a műholdas navigációs rendszer szolgáltatásait, de az internet is elérhető az autóból a megfelelő szavak kimondásával. Emellett kulcsnélküli zárrendszer, és a kormányzás irányába forduló fényszórók hivatottak megkönnyíteni a - jelenleg csak képzeletbeli - utasok életét.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)