![]() |
|
![]() |
![]() |
Az olasz formatervező cég Ford részegységeken
alapuló kupétanulmányt mutat be Frankfurtban. A Start, azaz kezdet
név a cégek új keletű együttműködésére utal. Az autó első látásra
egy klasszikus kupénak tűnik, és viszonylag rövid tengelytávval ám
a dolog nem ilyen egyszerű. A Start ugyanis a Pininfarina saját
fejlesztésű tetőmechanizmusát használja, amely
a tető megtörése, és a csomagtér méretének jelentős csökkenése
nélkül képes egy gombnyomásra roadstert varázsolni az autóból
néhány röpke másodperc alatt.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az autó dinamikus hajtásáról egy kétliteres
Ford Duratec motor gondoskodik, amely Garrett turbófeltöltője
segítségével 200 lóerő leadására képes. Az autó formája érdekes
elegye a Ford-féle New Edge Design, és a Pininfarina stílusának: a
tervezők szerint sikerült olyan autót készíteni, amely illeszkedne
a Ford jelenlegi termékpalettájába, ugyanakkor számos ponton
visszaköszön az olaszokra jellemző elegáns, lágy vonalvezetés.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A Start minden valószínűség szerint egyedi darab marad, bár a Forddal való hosszú távú együttműködés során keletkező új modelleken számos részlete előkerülhet.