Bemutatták az MG ZT V8-as változatát

2001.09.14. 13:39

 
   
   

Az Xpower 385 a Rover 75 első hátsókerék-hajtású leszármazottja. A V8-as ZT sportlimuzinok 2002 tavaszától fokozatosan kerülnek a szalonokba, az első a hírek szerint a gyengébb 260-as lesz, ezt a változatot már tavasszal birtokba vehetik az első megrendelők, míg a csúcsmodell, a Frankfurtban is kiállított 385-ös valamikor a nyár folyamán érkezik. A csúcsváltozat - ahogy a neve is mutatja - 385 lóerős 4,6 literes V8-as motort kap, amely a csaknem 1600 kg-os önsúly ellenére 282 km/h-s végsebességet, és álló helyzetből 100 km/h-ra öt, 160 km/h-ra 11 másodperces gyorsulási időt biztosít a BMW M5-ös babérjaira pályázó négyajtósnak.

 
   
   

Az autón véghezvitt módosítások a külső megjelenésen alig észrevehetőek, csak a hangsúlyosabb légterelők, a 18 hüvelykes keréktárcsák, és az elöl 245/40-es, hátul pedig 275/35-ös gumiabroncsok árulkodnak róla, hogy itt már nem az egyik elsőkerék-hajtású MG ZT látható. A ZT Xpower 385 minden porcikáját úgy alakították át, hogy megfeleljen egy sportos vezető igényeinek: a feszesebb futómű-beállítás, a 330 mm-es hűtött tárcsafékek elöl, a Hydratrak nyomatékszabályzós differenciálmű mind-mind erről árulkodik. Az autó belsejében is a dinamizmust igyekeztek hangsúlyozni a tervezők a sportülésekkel, és a fém díszítésekkel.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.