A Suzuki bejelentette, hogy a GM-mel közösen fejleszti saját üzemanyagcellás hajtásrendszerét. A cél az, hogy elkészítsék a belsőégésű motorok kiváltására hivatott rendszer kisautókban használható változatát. "A kutatási és fejlesztési költségek ebben az esetben akkorák, hogy egymagunkban aligha volnánk képesek belefogni egy ilyen vállalkozásba." mondta a Suzuki igazgatója, Hiroshi Tsuda. A GM jelenleg a Suzuki részvényeinek 20 %-át birtokolja, és az üzemanyagcellás hajtások terén igen nagy tapasztalatokat szerzett az elmúlt években. Emellett az amerikai óriáscég nemrég növelte részesedését a Hydrogenics nevű kanadai cégben, amely üzemanyagcellák gyártásával foglalkozik, így kiváló partner lehet a Suzuki számára az egyébként meglehetősen problémás fejlesztésben. (Az eddigi üzemanyagcellás hajtások viszonylag nagyméretűek és nehezek voltak, elsősorban az akkumulátorok és a hidrogéntároló tartályok miatt.) A GM korábbi kijelentése szerint az első szériagyártású üzemanyagcellás járművek legkorábban 2010-ben készülnek el, és ez valószínűleg a Suzukival megkezdett fejlesztőmunka eredményeire is vonatkozik.