A japán gyártó négy különféle egyterű-variációt mutat be Tokióban.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A leghajmeresztőbb mind közül a hatkerekű,
áttetsző panelekkel burkolt UNIBOX. A szögletes jármű leginkább egy
mozgó panellakásra hasonlít: a burkolatot téglalap formájú síklapok
alkotják, amelyeket a mellékelt rajzok szerint ízlés szerint lehet
cserélgetni. A csonka téglatestforma sem csak a véletlen műve, az
UNIBOX voltaképpen nem csak autó, hanem
mozgó élettér. Lehet nappali, hálószoba, vagy akár
dolgozószoba. A tevékenységekhez szükséges kellékeket az ajtókba és
oldalfalakba épített rekeszekben tárolhatják az UNIBOX lakói.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A másik különös jószág a Bulldog nevű sportos egyterű. Ez a négyszemélyes jármű a mozgásra helyezi a hangsúlyt. Dobozformája ellenére kifejezetten dinamikusnak hat a kocsi, elsősorban az emelkedő övvonalnak és a különálló hátsó sárvédőknek köszönhetően.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Magassága ellenére az autó nem igazán mondható
tágasnak, és praktikus mivoltát az is megkérdőjelezi, hogy
csomagterét a hátsó üléstámlákkal egybeépített
összecsukható elektromos robogók - kettő is van - foglalják
el. Ugyanakkor épp ezért ideális menekülőautó lehetne: ha kifogy a
benzin, vagy összetörik az autó, csak át kell ülni valamelyik
motorra, az üldözők pedig bottal üthetik a nyomunkat.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A másik két tanulmány, a w.i.c és az S.U.U inkább praktikus, mint izgalmas. Az első egy unalmas külsejű dobozforma kisautó, amelynél bevallottan az egyszerű használhatóság, a kényelem, és a minőségi kivitel kapott elsőbbséget, szemben a vonzó formákkal. A második, az S.U.U hasonlóan szögletes formavilágú, bár valamivel barátságosabb külsejű és nagyobb, mint a w.i.c. Az autó hatalmas ablakfelületekkel büszkélkedhet, és négy vagy hat személy szállítására alkalmas, igaz az utóbbi esetben nem marad hely a csomagoknak. Szintén a könnyebb használhatóságot szolgálja a hátsó oldalajtók eltolható kivitele.
