![]() |
|
![]() |
![]() |
A korábban már ismertetett Covie és Cruze
modellek mellett két saját fejlesztésű kisautó-tanulmányt is
bemutat a japán gyártó. Az MRwagon jól illeszkedik az aktuális
japán divathoz: egy újabb aprócska egyterű még nagyobb raktérrel és
még tágasabb kabinnal. A kiskocsi a hírek szerint nagyon közel áll
a sorozatgyártáshoz. Tokióban voltaképp
a vásárlók tesztelése folyik: ha pozitív lesz a fogadtatás,
a szériaváltozat sem várat magára sokáig, így az is elképzelhető,
hogy a Wagon R széria utódját tisztelhetjük ebben a
tanulmányautóban.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A másik kisautó a Lapin névre hallgat, ami franciául nyuszit jelent. Az apró jármű neve is jelzi, hogy az MRwagonnal szemben itt valami szokatlanról van szó. A zöld-fehér kisautó alapformája a japán autógyártás első virágkorát, az 1970-es évek elejét idézi, részletei - például a virágforma mintájú dísztárcsák - pedig játékosságot sugallnak.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az autó belsejében is a rikító neonzöld és a törtfehér színek uralkodnak, és a műszerfal formaterve is a régmúltat idézi, bár itt már akad egy-két jellegzetesen mai megoldás is. Az átlátszó műanyagból készült kormánykerék és a digitális kijelző azonban mégis jól illik a kisautó magamutogató karakteréhez. A Lapin a jelenlegi tervek szerint nem kerül sorozatgyártásba, bár a japán gyártók rugalmasságát ismerve nagy érdeklődés esetén ez az álláspont akár még változhat is.
