![]() |
|
![]() |
![]() |
Európában még mindig az Espace az egyik legkelendőbb nagy buszlimuzin, de a franciák már dolgoznak a következő generáción, amellyel méginkább leléphetik a konkurenciát. A próbakocsik álcázásakor a gyáriak talán túl jó munkát is végeztek. A fotókon alig látszanak értékelhető részletek, bár az így is sejthető, hogy a Vel Satis padlólemezére épülő új modellváltozat valamivel nagyobb lesz, mint az előd, formai megoldásaiban pedig az Avantime, és a nemrég átdolgozott Clio stílusjegyei köszönnek vissza.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az autó motorválasztéka szintén a már jól ismert egységekből áll majd, a belépőmodell valószínűleg a négyhengeres kétliteres közvetlen befecskendezéses motort kapja meg, míg a csúcsmodellekben az Isuzu által szállított háromliteres hathengeres dízelmotor, és egy benzines V6-os kap helyet. Ez utóbbi származása egyelőre kétséges, bár valószínűnek látszik, hogy a Renault saját motorja helyett a Nissan egyik hathengerese kerül a motortérbe. Az autó jelenlegi ismereteink szerint 2002 októberében a Párizsi Autókiállításon mutatkozik be, a forgalmazás pedig 2003 tavaszán indulhat.
