![]() |
|
![]() |
![]() |
Az új Range Rover magasabbra helyezi a mércét a luxusterepjárók piacán. A BMW segítséggel kifejlesztett új modell a legnagyobb luxusautókra jellemző felszereltséggel lép piacra, ugyanakkor - a gyár állítása szerint - terepjáró-képessége semmit sem romlott az elődökhöz képest. Az autó karosszériáját minden részletében átdolgozták, de az összhatás nem változott. Az új Range Rover jól azonosítható, arányai, stílusjegyei változatlanok, csak a méretek nőttek: az új csúcsmodell észrevehetően szélesebb, magasabb, és hosszabb, mint elődje.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az autó belső felépítése viszont radikális változáson esett át. Megváltozott az futómű, átdolgozták a hajtásláncot, a régi Rover erőforrásokat pedig modern BMW egységek váltották fel. Az állandó négykerék-hajtást a bajorok menetstabilizáló egységének továbbfejlesztett változatával egészítették ki, így a Range Rover mind aszfalton, mind terepen jóval nehezebben billenthető ki egyensúlyából, mint elődei.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Egyelőre két motorváltozattal mutatják be az autót, a benzines 4,4 literes V8-as, a dízelváltozat pedig háromliteres lökettérfogatú. Az új Range Rover bemutatójára 2002 januárjában, a Detroit Motor Show-n kerül sor.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)