![]() |
|
![]() |
![]() |
Úgy néz ki, a GM luxusmárkája sem kerülheti el a Bob Lutz által vezényelt termék-átalakítási hullámot. Rövid távon két modell, az XLR és a Seville helyére lépő STS menetrendjét írják át, de néhány éven belül a márkáról frissen kialakított kép gyökeres megváltoztatására is sor kerülhet. Az XLR roadster, amelynek szériagyártását az idén ősszel kezdték volna meg, állítólag azért késik fél évet, mert a vezetőség biztos szeretne lenni abban, hogy a gyártás megfelelő minőségben folyik-e. Az STS-nél azonban egészen másról van szó: belső források szerint a még be nem mutatott, de csaknem kész autó teljes áttervezés elé néz, mivel Lutz a hírek szerint nem támogatja az "Art and Science" néven emlegetett szögletes-éles formatervezési irányvonalat, amelyet a CTS és az XLR modellek képviselnek, helyette egy új, jóval lágyabb vonalvezetés bevezetését szorgalmazza.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)