A képen látható jármű állítólag a Saxo váltótípusának végleges változata. A C2 néven ismert jármű, amely az ötajtós C3-at egészíti ki a Citroen palettáján, a hírek szerint a jövő év elején érkezik a kereskedőkhöz. A gyárból kiszivárgott információk szerint az autó nem csak a Saxot váltja fel a PSA típusai közül, de a Peugeot 106-ost is, mivel a 100-as sorozat következő tagja egy kisméretű ötajtós mini-egyterű lesz. A C2-es műszaki megoldásai zömmel a C3-astól származnak, és a motorpaletta is tartalmaz ismerős elemeket. Az alapváltozatba egyliteres négyhengeres motor kerül, emellett biztosan beépítik még a Forddal közösen kifejlesztett 1,4 literes TDCi egységet. A pletykák szerint dolgoznak egy még takarékosabb, háromhengeres 1,2 literes dízelmotoron is. A benzines erőforrásokról jóval kevesebbet lehet tudni, bár egyesek tudni vélik, hogy később a Ford által fejlesztett 1,2 és 2 literes közvetlen befecskendezéses motorok is utat találhatnak a C2-es motorházába. A bemutató idején azonban még a klasszikus PSA motorok kerülnek a kisautóba, köztük a 100 lóerős 1,6 literes, és a 137 lóerős kétliteres, amelyek a két csúcsmodellt, a VTR-t és a VTS-t hajtják. A motorokhoz hagyományos ötsebességes kézi kapcsolású váltó, vagy fokozatmentes automata lesz rendelhető.