Scion: a Toyota új márkája

2002.03.04. 10:27

 
   
   

Az új márka első modellje március végén New Yorkban mutatkozik be. A Toyota az amerikai piac fiatalabb vásárlóit szeretné megnyerni az új néven bemutatkozó típusokkal. A recept ugyanaz, mint a 80-as évek végén létrehozott Lexus márkanév esetében, amellyel a luxusautók piacára törtek be a japánok: a Toyota arculatába nehezen illeszkedő modelleket a gyártó reményei szerint könnyebb lesz eladni az új embléma segítségével. A Toyota Amerikában elsősorban nagy családi szedánjával, a Camryval aratja sikereit, amely megbízható mechanikájáról és átlagos megjelenéséről közismert, így főleg a 35 év feletti vásárlók körében népszerű, a fiatalabb generációt azonban nem vonzzák ezek az értékek. A cég a Scionnal kapcsolatos terveit március 27-én, a New York Auto Show keretei közt megtartott sajtókonferencián ismerteti majd, és itt mutatkoznak be az első tanulmányautók is, amelyeket a hírek szerint 2003-ban követ az első sorozatgyártású típus.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.