![]() |
|
![]() |
![]() |
Az új típus ugyan vérbeli amerikai, de az európai rokonság letagadhatatlan: a padlólemez és a motor egyaránt az Opel közreműködésével készült. Az ION két változata, a négyajtós szedán és a kétajtós Quad Coupé nem kisebb feladat elé néz, mint hogy felváltsa a népszerű S sorozatot, amely alapjaiban a 90-es évek óta változatlan, és a márka népszerűségének alapját képezi. Emellett az új modellnek talán az is sikerül, amit az elődmodelltől hiába vártak: végre megszorongathatja a japán gyártmányokat, és az egyre erősebb új ellenfeleket, a koreaiakat. Ennek érdekében a legmodernebb technikához nyúltak az amerikaiak. Az autó alapját az Opel Astra utódjával összefüggésben emlegetett Delta padlólemez adja, amely a későbbiekben számos más GM modellben is feltűnik majd.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A hajtásról is egy igen korszerű motor gondoskodik, amelyet az Opel külonféle típusaiból már ismerhetünk. A 2,2 literes ECOTEC motor az IONban 137 lóerőt teljesít. Később valószínűleg újabb tagokkal bővülhet a típus motorpalettája. Váltókból már most igen széles a választék: az ION az első pillanattól rendelhető lesz ötsebességes kézi, otsebességes automata vagy fokozatmentes CVT váltóval.
