A GM egymillióról kétmillió dollárra növelte
részesedését a Cunninghamben, amely egy luxuskupé gyártását kezdi
meg 2004 végén. Ezzel egy időben a Cunningham első embere, John
McCormack újabb részleteket árult el a készülő C7 kupéról, és a cég
további terveiről. A legmeglepőbb az a bejelentés volt, hogy
az autó V12-es motorját a General Motorstól szerzik be.
Jelenleg a GM-nek ugyanis nincsen 12 hengeres motorja, és eddig
csak homályos pletykák szóltak egy ilyen nagy motor
szériagyártásáról. Igaz ugyan, hogy a Cadillac Cien tanulmányba egy
750 lóerős V12-es motor került, de az az autóval együtt csak
prototípus volt. A Cunninghamhez viszont nemigen érné meg saját
motort fejleszteni, így két megoldás jöhet szóba: vagy az Aston
Martin Vanquish megoldásához hasonlóan, amelynek motorja két Ford
V6-os összeépítéséből származik, egy kommersz konstrukcióból
származtatják a Cunningham C7 motorját, vagy a GM valóban
kifejleszt egy teljesen új motort, amely más modellekben, például a
Cadillac következő zászlóshajójában is feltűnik.
McCormack más tervekről is szót ejtett. Elmondta többek közt,
hogy a C7 kupé mellett egy C8 nevű luxuskabrió tervein is
dolgoznak, bár ennek a modellnek a sorsa még bizonytalan, mivel
minden a kupé fogadtatásától függ. Emellett
egy motorkerékpár-gyártó részleg felállítását is tervezik.
Ezzel kapcsolatban McCormack is elismerte, hogy igen kockázatos
ötlet, mivel a motorkerékpár-piac pillanatnyilag telítettnek
látszik, ugyanakkor elmondta, hogy a Cunningham motorkerékpárjai
hamisítatlan amerikai motorok lesznek, amelyekből pillanatnyilag
nincs túlzottan nagy választék. A kétkerekűek persze sokkal
olcsóbbak lesznek, mint a 250.000 dolláros luxusautó: a tervekben
9-11.000 dolláros ár szerepel. Mindez persze egyelőre csak terv.
Jelenleg a cég az első termékkel, a C7-essel kapcsolatos
megvalósíthatósági tanulmányok befejezésénél tart, és csak ezek
elkészülte után kezdik majd a gyártósorok kiépítését, amely közel
60 millió dollár költséggel jár majd.