A csodálatos klasszikus sportkocsijairól ismert kis angol cég nagy fába vágta a fejszéjét: nekiláttak egy saját aktív futómű-rendszer tervezésének. Az inspirációt állítólag az adta Peter Wheelernek és csapatának, hogy egyre több nagy gyártó modelljein tűnik fel hasonló rendszer, többek közt a Mercedes SL55 AMG-ben is ezt a megoldást alkalmazták. Az aktív felfüggesztési rendszerek a hagyományos megoldásoknál jobb úttartást és élvezetesebb vezetési élményt eredményeznek. A technikát még a '80-as években kezdték alkalmazni a versenysportban, ahol kitűnően bevált, ugyanakkor szériamodellekben csak az elmúlt pár évben tűnt föl. A technika úttörője és egyben az egyetlen kis brit sportkocsi-gyártó, amely megpróbálkozott az aktív felfüggesztés utcai változatának kifejlesztésével, a Lotus volt. Az Esprit alapú prototípus azonban túl bonyolultra és drágára sikerült, így végül a szériaváltozat csak terv maradt. A TVR rendszerének fejlesztése egyelőre kezdeti stádiumban van, így az első aktív felfüggesztésű modelljükre legalább három évet kell még várnunk.