![]() |
|
![]() |
![]() |
Az eddigieknél jóval kevésbé rejtő ruházatban
kapták lencsevégre az 5-ös sorozat alapjaira épülő új kupét a
Nürburgringen. A korábbi, nem túl sikeres 8-as sportkupét felváltó
Gran Turismo a Ferrari 456 és a Maserati 4200 GT babérjaira tör,
azonban ára a vetélytársakénál körülbelül 50%-kal lesz alacsonyabb.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A hatalmas méretű 18-as kerekek és a hosszú motorháztető az 1988-ig gyártott korábbi 6-os Bömbölőket idézi, míg az orrész kialakítása már belesimul a jelenlegi 7-es által meghatározott irányvonalba. A motorskála a 231 lovas, soros hathengeres, háromliteressel kezdődik, ezt követi a 635 Ci 272, és a V8-as 640 Ci 333 lóerővel.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A hagyományoknak megfelelően a csúcsmodell M6 névre hallgat, ezt egy 5,5 literes V10-es egység hajtja majd, a várakozások szerint több mint 500 lóerővel, ami már elég lehet egy SL 55 AMG lenyomására_
