![]() |
|
![]() |
![]() |
Ahogy arra számítani lehetett, idén sem akadt
ellenfele a négykarikás autóknak. Az első négy helyezés sorsa a 9.
órában eldőlt, ezek után még csak helycserék sem voltak az autók
között. Az első három helyen a három Audi végzett,
méghozzá rajtszámaik sorrendjében: az élen az egyes
rajtszámú vörös-ezüst autó futott be, amelyet a
Biela/Kristensen/Pirro trió terelgetett, mögöttük a 2-es számú
sárga-ezüst autóban mindössze egy kör hátránnyal érkezett a
Capello/Herbert/Pescatori hármas autója, míg a harmadik helyet a
3-as rajtszámú ezüst-fekete Joest Audiban a Krumm/Peter/Werner trió
kaparintotta meg. Félelmetes, de igaz, hogy a harmadik Audi is
mindössze 3 kör hátrányt szedett össze a verseny végéig.
A negyedik a 8-as rajtszámú Bentleyben a
Wallace/Leitzinger/Van De Poele hármas lett, de ők a 24. órára 13
kör hátrányt szedtek össze a leggyorsabb Audihoz képest. Az 5. és
6. helyen a Playstation Team Oreca Dallara Judd autói végeztek.
Érdekes módon
a többi gyári csapat kevés szerencsével járt: az MG,
amelynek egyik villámgyors autója a verseny elején még Krummék
Audijával viaskodott,
mindkét autóját motorhiba miatt vesztette el a 10. illetve a
16. órában, a Cadillac két autója pedig a 9. és a 12. helyen
fejezte be a 24 órás viadalt. Az LM GTS autók között a Corvette
Racing egyértelmű fölénnyel aratott kettős győzelmet (11. és 13.
hely), a GT kategóriát pedig a The Racers Group nyerte Porsche
911-essel (16. hely).
![]() |
|
![]() |
![]() |
Érdekes módon a legjobb LM 675-ös prototípus, a Del Bello Noel csapat Reynardja jócskán a GT kocsik után a 19. helyen ért célba, holott ezek az autók a papírforma szerint jóval gyorsabbak, mint szériaközeli társaik. Úgy tűnik, az Audi hegemóniáját jelenleg senki és semmi nem veszélyezteti, így csak reménykedhetünk, hogy előbb vagy utóbb akad egy másik gyártó, amely megszorongathatja a németeket, izgalmasabbá téve ezzel a Le Mans-i 24 órás viadalt.
