Az ötajtós hobbiterepjáróból valódi sportgépet faragott a Mitsubishi gyári tuningcége. Mivel az Airtrek és a Lancer WRC motorházában ugyanannak a 4G63 jelzésű motornak két változata dolgozik, kézenfekvő volt, hogy a terepjáróba a raliautó turbós motorját szereljék. Így az Airtrek Turbo-R nevű fenevad négyhengerese 240 lóerőt szabadít fel, ami hihetetlen dinamikával ruházza fel a méretes autót. Ahogy az a képeken is látszik, az autó sportosabb látványt nyújtó lökhárítókat kapott, az új motor igényeinek megfelelően a motorháztetőre is került egy légbeömlő, hátul pedig egy apró szárnyacska igyekszik fokozni az autó stabilitását, meg persze a látványt. Japán divat szerint az autóba nem kéziváltó került, hanem az Invecs II nevű ötsebességes automata. Sajnos a látványos sport-terepjáró egyelőre csak Japánban, és talán néhány baloldali közlekedéssel rendelkező országban lesz elérhető, ám az Airtrek európai változatának jövőre esedékes bemutatása után akár az is elképzelhető, hogy a Ralliart Európában is kínálni kezdi a típust.