Megkezdődik a kis ötajtós erősebbik változatának európai
forgalmazása. A Daihatsu Magyarországon alig létező márka: a kizárólag
japánban gyártó cég autói a magas vámok és az erős jen miatt túlzottan
drágák, így viszonylag kevés új Daihatsu modell fut nálunk.
Nyugat-Európában nem ilyen súlyos a helyzet: a 2000-ben bemutatott YRV-ből jónéhányat sikerült eladni az elmúlt két év során. A praktikus kis ötajtóst eddig egyetlen 1,3 literes négyhengeres 86 lóerős motorral kínálták, ám most Európába is megérkezik az eddig csak Japánban forgalmazott csúcsváltozat, a turbófeltöltéses GTti. Az autóban az alapváltozat motorjának 129 lóerőre izmosított változata dolgozik, amely 8,4 másodperc alatt képes felgyorsítani a 927 kg-os karosszériát 100 km/h sebességig, és 180 km/h végsebességet biztosít. A sportos érzést a négysebességes, kézzel is kapcsolható automataváltó biztosítja, ami a kormányon elhelyezett gombokkal vezérelhető. Az autó egyetlen szépséghibája az ára: Németországban több mint 17.000 euróért (több mint 4 millió forint) kerül piacra, ennyiért pedig már ott is egy bő kategóriával nagyobb autót lehet kapni. Magyarországon a magas védővámok miatt még ennél is drágább lehet a sportos Daihatsu.