![]() |
|
![]() |
![]() |
A véglegesen Enzo névre keresztelt új
csúcs-Ferrari meglehetősen nagy arányban vonultat föl Forma 1-es
csúcstechnológiát, motorja, aerodinamikai megoldásai és a fékek
mind-mind a Száguldó Cirkuszból érkező fejlesztések eredményei, és
ráadásként most a nagytudású versenykormányt is adaptálták az utcai
változatba.
Alaphelyzetben a háromküllős bőr kormánykerék magasan és
majdnem függőlegesen áll az autóban. Pozícióját magasságban és a
hossztengely irányában is módosíthatjuk. Felső, egyenes részén ott
találjuk a váltásokat megkönnyítő villogó ledeket (ezek 5500, 6000,
6500, 7000 és 7500-as fordulatszámoknál villannak fel, 8000-nél
pedig őrült villódzásba kezdenek).
Hat gomb van a kormány középső részén. Ezekkel változtatható
a váltó és a kipörgésgátló karakterisztikája, itt lehet rükvercet
kapcsolni vagy válogatni a kijelzőn megjelenő információhalmazból.
Amennyiben gödrösebb úton járunk (Egy Enzóval? Ugyan már!) az egyik
gomb segítségével 2,5 centivel magasabbra állíthatjuk az első
felfüggesztést.
A
váltófülek a kormánykerék mögött helyezkednek el, akárcsak a
világítás és az ablaktörlő bajuszkapcsolói.
