A négyajtós kisautók szülőhazájában, Brazíliában mutatták be a Fiesta családi változatát. A helyben kifejlesztett típus stílusában leginkább az első generációs Focus négyajtós változatára emlékeztet minket, és ami különösen kellemes meglepetés, a brazil tervezőknek sikerült elkerülniük a puttonyosításkor oly gyakran felmerülő fércmű-érzést.
A típusba háromféle motort építenek. Az egyik az Európában kizárólag a SportKa típusban használt 1,6 literes, nyolcszelepes RoCam motor benzinnel és etil-alkohollal is működtethető Flex nevű változata, amely az alkalmazott üzemanyagtól függően 106-111 lóerős. A másik két motor egy tőről származik: az alapmodellben 65 lóerős, 999 köbcentis, négyhengeres dolgozik, de választható ennek az apró motornak egy mechanikus kompresszorral táplált 95 lovas változata is, amit elsősorban igen kedvező adóbesorolása miatt vásárolnak Brazíliában. A Fiesta szedán legfontosabb erénye persze a többi hasonló felépítésű aprósághoz hasonlóan hatalmasra nőtt csomagtere: a puttonyban 487 liternyi csomag fér el.
Nagyon valószínű, hogy ezzel a típussal itthon nem találkozhatunk, mivel a Ford négyajtós kisautóit (az előző Fiestának is volt egy Ikon nevű puttonyos kivitele) korábban is távol tartotta Európától, viszonyt Kínában és Indiában hamarosan bemutatkozhat az új modell.