Sergio Marchionne, a Fiat korábbi vezére fogalmazta meg azt az alapszabályt, hogy egy autógyártónak évente legalább hatmillió autót kell gyártania, ha sikeres akar lenni. A Renault messze van ettől.
Ahogy az összes elérhető árú villanyautót, úgy a Hyundai Instert is nagyon várjuk már a szerkesztőségben, hiszen 300 vagy 355 kilométer hatótávval és 120 kW-os DC gyorstöltéssel ez egy teljes értékű kisautó, nem mellesleg pedig imádnivalón aranyos kívülről és hangulatosnak tűnik a belseje is.
A Magyarországra 2024 végén, 2025 elején érkező Inster kapcsán eddig csak előzetes árakról lehetett hallani, 8 millió forint körüli címkével pedig keményen odacsapott volna a versenynek a Dacia Spring vagy a Citroen ë-C3 és platformtársai ellen, de az angol árak alapján szinte lehetetlen, hogy ennyire olcsó legyen nálunk.
Nemcsak az elektromos autók piacát célozza a kínai SAIC-csoporthoz tartozó MG, hagyományos hibridet is piacra küldenek, az MG3 Hybrid+ pedig a kisautó-szegmens egyik érdekes darabja lehet 195 lóerővel, 8 másodperces 0-100-as gyorsulással és akár 4,4 literes fogyasztással.