Viszonylag unalmas hétvégén van túl a Forma–1 mezőnye. Lando Norris senkitől sem zavartatva, kényelmes előnnyel nyerte a Szingapúri Nagydíjat, legfeljebb a falak közelsége okozott néhány meleg pillanatot a világbajnoki üldöző számára. Max Verstappen kihozta a maximumot a hétvégéből, és a senki földjén futott be a második helyen. Oscar Piastri gyenge időmérő után lett harmadik. Íme a hétvége legfontosabb beszédtémái.
Minőségibb, átgondoltabb, sok pontján mégis túlságosan minimalista autó lett a Tesla Model 3 a modellfrissítés után, a felhasználók pedig a legtöbb esetben negatívumként említik, hogy indexelni csak a kormányon lévő gombok segítségével lehet, én pedig ezzel annak ellenére egyetértek, hogy 1 óra autózás után nagyjából megszoktam ezt a működést.
Komolyan veszi az európai terjeszkedést, de egyelőre még mindig az ázsiai piacon csinál hatalmas darabszámokat a BYD. Eladott autóik darabszámát elsősorban NEV-kategóriában (new enegy vehicle, ami a BYD esetén tisztán akkumulátoros elektromos és plug-in hibrid hajtásláncokból áll össze) szeretik kommunikálni, mivel rengeteg PHEV-t adnak el, de mindkét, augusztus végéig ismert 2024-es szám figyelemre méltó: bő 1 millió kelt el elektromosból és 1,3 millió plug-in hibridből.
A vasárnap délután hagyományosan a hét egyik legforgalmasabb időszaka a távolsági közút és vasúti közlekedésben. Válogatásunk következik az Útinform és a Mávinform híreiből.