Svájcban komoly erőkkel tartatják be a közlekedési szabályokat, ugyanis a kihágókat jövedelemarányosan büntetik.
Egy BMW-s mindezek ellenére veszélyesen közelről követte az előtte haladót nagy sebességgel, amit a rendőrök egy több, mint 6 millió forintos csekkel háláltak meg.
Az igazán durva összeget csak akkor kell kifizetnie a sofőrnek, ha a következő 2 évben ismét hasonlón kapják, a megelőlegezett bírság összege ugyanis több, mint 40 millió forint.
A Stellantis amerikai kereskedőit tömörítő US Stellantis National Dealer Council dörgedelmes hangvételű nyílt levélben vonta felelősségre Carlos Tavares CEO-t.
A levélírók szerint a cég amerikai márkái katasztrofális helyzetben vannak.
A Stallantis válasza szerint az ilyen személyes támadásoknak nincs értelme, a vállalat pedig sikeres lesz.
A kínai elektromos autókra kivetett büntetővám elleni legjobb gyógyszer egy üzem építése Európán belül, ám nem minden ottani autógyártó indul el olyan határozottan ezen az úton, mint a BYD.
A Geely is nézelődik, de konkrétumokat egyelőre nem tudni.
Az Azerbajdzsáni Nagydíj előtt Andrea Stella, a McLaren csapatfőnöke bejelentette: innentől Lando Norris lesz a kiemelt versenyzőjük, de csak addig, amíg van esélye világbajnokságot nyerni.
A vezető szerint Oscar Piastri is beleegyezett az új helyzetbe.
Már lehet regisztrálni a 2025-ös Shell Eco-marathonra.
A verseny két fő kategóriában zajlik – Prototípus és UrbanConcept –, valamint három energiakategóriában lehet nevezni: belső égésű motorok, akkumulátoros elektromos és hidrogén üzemanyagcellás járművek. A cél az, hogy a járművek minimális energiafelhasználással tegyenek meg minél nagyobb távolságot.
A 2025-ös verseny kibővül, több csapatnak biztosít részvételi lehetőséget, és még nagyobb hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra és a jövő mobilitási megoldásaira.
A madridi kormány felismerte, hogy mély sebet ejthet Spanyolország mezőgazdaságán Kína, ha válaszul az ott készült elektromos autók európai büntetővámjára a sertéshús kínai importján áll bosszút.
Eladásra kínálják a japán hadtörténet egy különleges darabját, egy A6M Zero vadászgépet.
Nem sérülésmentes, megvigyázott darabról van szó: a csendes-óceáni hadszíntéren 1943-ban lelőtték, és egészen 1965-ig egy dzsungelben aszalódott a Salamon-szigeteken.
A felújítása több, mint 60 ezer órát vett igénybe, és 14 ezer egyedi alkatrész is kellett hozzá.
Ironikus, de a Zerót jelenleg egy olyan Pratt & Whitney motor hajtja, ami azokat az F4F Wildcateket, amik ellen az 1940-es években harcolt.
Most 5 millió dollárt, azaz közel 1,8 milliárd forintot kérnek ezért a tökéletesen működő, hihetetlen ritkaságért.