Nem túlzás azt mondani, hogy 1990-ben a BMW egy évtizeddel előremutató csúcstechnológiát rakott le az asztalra a 8-assal, elképesztő összegekből fejlesztették ki ezt a csúcskupét, akkor elképzelhetetlen műszaki megoldásokkal és extrákkal, a korabeli 7-es BMW-ből ismert, hiperfinom járású V12-es motorral.
Manapság egy öreg 8-ast fenntartani önmagában hatalmas anyagi és szervezési kihívás, de amit a Reyn Speed Shop mutatott be az idei Monterey Car Week rendezvényen, az az átalakított autókat óvatosan megközelítő énemben is kiakasztotta a kéne-potmétert, mert ízlésesen és látszólag igényesen nyúltak hozzá.
Lassan véget ér a nyár, az utolsó teljes augusztusi hétvégét sokan szeretnék még kihasználni a Balaton környékén, sűrű forgalom alakul az M7-esen, de a főutakon is vannak fennakadások.
Az esztergomi gyártású Suzuki Vitara és S-Cross lassan egy évtizede az egyik legnépszerűbb autópáros a hazai piacon, jó árú, teljes értékű családi autóként, egyszerű és bevált technikával nem is véletlen a sikerük, viszont kisebb hibák így is becsúszhattak a gyártásba, ami miatt a 2019 szeptember és 2024 május között gyártott példányokat visszahívhatják. A hírre a Pénzcentrum hívta fel a figyelmet egy olvasói levélre hivatkozva.
A Suzuki közleménye szerint az aktívszén töltettel rendelkező EVAP-tartályban a használat során légrés keletkezhet annak belsejében, ami miatt csökkenhet az aktívszén tartály hatékonysága.