Ha Stohl András lennék, akkor T-alakban összetenném a kezem, és azt mondanám, visszaszámlálás és itt a vége. Jövő héten kedden, március másodikán Bende Tibor besétál az Országos Választási Bizottsághoz és leadja az összegyűlt íveket.
Jelenleg 20401 aláírás van a szerkesztőségünkben, de rengetegen, az igazán nagy gyűjtőhelyek – MOL, Škoda, Suzuki – még nem küldték vissza. Meggyőző a kupac, Angéla alig győzi a borítékok bontogatását és a számlálást. Van aki egy darabot hozott be, van aki 1700-at – ezt a rekordot Volner János, a Jobbik parlamenti képviselője hozta össze.
Mivel nagyon sokan még nem küldték vissza, fogalmunk sincs, hány ívvel tudunk beballagni a hivatalba. Akinél még van, kérjük hozza be vagy postázza vissza – ismerve a Magyar Postát jobb, ha elsőségivel adja fel, hisz csak az időben leadott aláírások számítanak a B125 népi kezdeményezésben.
Köszönjük, hogy együttműködtek velünk ebben a kalandnak is beillő kezdeményezésben. Önök nélkül sehol sem tartanánk.
Közép-Európa egyik legnagyobb vállata, az 1991-ben alapított Magyar Olaj- és Gázipari Részvénytársaság, azaz a MOL is felfigyelt B125-ös kezdeményezésünkre, sőt, mellénk áll az ügy érdekében.
Szombathelytől Mátészalkáig, az ország közel ötven Škoda kereskedése döntött úgy, hogy mellénk áll B125-ügyben. Ez már csak azért is becsülendő dolog, mert bizonyos értelemben maguk ellen dolgoznak, ám tudják azt, hogy ezt a kezdeményezést nem egy követi majd, és ez az összefogás példaértékű lehet.
A csatlakozott kereskedések listája, ahol ezen túl bárki aláírhatja majd az ívet, innen letölthető, és természetesen térképünkre is felkerülnek hamarosan.
Várjuk, ki mer lépni, ki lesz a következő. Köszönjük!
Hiába modern és környezetbarát az 50 köbcentis robogó, ha a hivatalosan 45 km/h-ra korlátozott végsebességével inkább mozgó forgalmi akadály, mintsem valóságos ingázási és közlekedési alternatíva.
Európa számos jól motorizált országában – feltételekhez kötve – érvényes a szabályozás, ami megengedi, hogy B kategóriás jogosítvánnyal vezethetőek legyenek a 125-ös, legfeljebb 11 kW-os robogók és motorkerékpárok. Az ottani a döntéshozók felismerték, hogy a nagyvárosi dugók nemzetgazdasági léptékkel is mérhető károkat okoznak azon túl, hogy tönkreteszik milliók életét és egészségét.
Itt az idő, hogy Magyarországon is rendezzük a helyzetet. A várt hatások között szerepel a segédmotoros kerékpárok és a most rendszám nélküli motorok biztosítási hátterének rendezése, környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági ellenőrzésük lehetővé tétele, és a modern, környezetkímélő motorkerékpárok üzembehelyezése.
B125 – népi kezdeményezés nagyobb térképen való megjelenítése
Amennyiben listánkon nem talál a lakóhelyéhez közel egy létesítményt sem, ide kattintva letöltheti a domumentumot. A kinyomtatott, majd kézzel kitöltött aláírási ívet elpostázhatja címünkre (Totalcar.hu Informatikai kft, 1033 Budapest, Flórián tér 1.). Kérjük, a borítékra írja rá, hogy 125.
Várjuk azon helyek – boltok, kereskedések, klubok, szórakozóhelyek, stb. – címét, ahol szintén szeretnének részt venni a gyűjtésben.
Ez az, gyerekek, így kell ezt csinálni! Az ELTE Hallgatói Önkormányzata egyértelműen és azonnal mellénk állt, hiszen tán ők a legfogékonyabbak a változásokra és ők azok, akik még képesek hamar reagálni és mozdulni, ha érdekeik, vagy a közös cél úgy kívánja. Sokan vannak és aktívak, nagyon örülünk annak, hogy meglátták kezdeményezésünkben a rációt, tudatosították, hogy valójában nem önös, hanem közös érdek vezérelt minket. Hajrá ELTE, hajrá diákok!
És ez még csak a kezdet, tudják ezt nagyon jól ők is, köszönjük a támogatást!
Hiába modern és környezetbarát az 50 köbcentis robogó, ha a hivatalosan 45 km/h-ra korlátozott végsebességével inkább mozgó forgalmi akadály, mintsem valóságos ingázási és közlekedési alternatíva.
Európa számos jól motorizált országában – feltételekhez kötve – érvényes a szabályozás, ami megengedi, hogy B kategóriás jogosítvánnyal vezethetőek legyenek a 125-ös, legfeljebb 11 kW-os robogók és motorkerékpárok. Az ottani a döntéshozók felismerték, hogy a nagyvárosi dugók nemzetgazdasági léptékkel is mérhető károkat okoznak azon túl, hogy tönkreteszik milliók életét és egészségét.
Itt az idő, hogy Magyarországon is rendezzük a helyzetet. A várt hatások között szerepel a segédmotoros kerékpárok és a most rendszám nélküli motorok biztosítási hátterének rendezése, környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági ellenőrzésük lehetővé tétele, és a modern, környezetkímélő motorkerékpárok üzembehelyezése.
_
B125 – népi kezdeményezés nagyobb térképen való megjelenítése
Amennyiben listánkon nem talál a lakóhelyéhez közel egy létesítményt sem, ide kattintva letöltheti a domumentumot. A kinyomtatott, majd kézzel kitöltött aláírási ívet elpostázhatja címünkre (Totalcar.hu Informatikai kft, 1033 Budapest, Flórián tér 1.). Kérjük, a borítékra írja rá, hogy 125.
Várjuk azon helyek – boltok, kereskedések, klubok, szórakozóhelyek, stb. – címét, ahol szintén szeretnének részt venni a gyűjtésben.
Mérhetetlenül örülünk annak, hogy egyre több és több szervezet látja meg kezdeményezésünk mögött magát a lehetőséget arra, hogy kellő összefogással akár az autós-motoros (és ebből kifolyólag akár bringás) társadalomra nézve végre hasznos változásokat is elérjünk.
Elég észrevenni, egy-egy közéleti téma kapcsán mennyi szitkozódás és keserűség ömlik szerteszét csak a kommentablakban. És vajon a folyamatosan szitkozódók közül vagyunk-e annyian, akik legalább megpróbáljuk, hogy aztán azt mondhassuk – akkor is, ha nem sikerül -, tettünk valamit. Most B125, ezt szeretnénk elérni, aki akar, ülhessen fel egy épkézláb robogóra, ne kelljen trükközni az 50-esnek mondott motorokkal. Más országokban sikerült, működik, mégsem halt ki a nemzet, itt is fog.
Keményen hajtunk és lapátolunk és most már a népes Skodaklub.com is mellénk állt. Köszönjük.
Hiába modern és környezetbarát az 50 köbcentis robogó, ha a hivatalosan 45 km/h-ra korlátozott végsebességével inkább mozgó forgalmi akadály, mintsem valóságos ingázási és közlekedési alternatíva.
Európa számos jól motorizált országában – feltételekhez kötve – érvényes a szabályozás, ami megengedi, hogy B kategóriás jogosítvánnyal vezethetőek legyenek a 125-ös, legfeljebb 11 kW-os robogók és motorkerékpárok. Az ottani a döntéshozók felismerték, hogy a nagyvárosi dugók nemzetgazdasági léptékkel is mérhető károkat okoznak azon túl, hogy tönkreteszik milliók életét és egészségét.
Itt az idő, hogy Magyarországon is rendezzük a helyzetet. A várt hatások között szerepel a segédmotoros kerékpárok és a most rendszám nélküli motorok biztosítási hátterének rendezése, környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági ellenőrzésük lehetővé tétele, és a modern, környezetkímélő motorkerékpárok üzembehelyezése.
B125 – népi kezdeményezés nagyobb térképen való megjelenítése
Amennyiben listánkon nem talál a lakóhelyéhez közel egy létesítményt sem, ide kattintva letöltheti a domumentumot. A kinyomtatott, majd kézzel kitöltött aláírási ívet elpostázhatja címünkre (Totalcar.hu Informatikai kft, 1033 Budapest, Flórián tér 1.). Kérjük, a borítékra írja rá, hogy 125.
Várjuk azon helyek – boltok, kereskedések, klubok, szórakozóhelyek, stb. – címét, ahol szintén szeretnének részt venni a gyűjtésben.