Hírek

Pekingi Autószalon 2016
2016. április 27., 06:09 Módosítva: 2016.05.01 16:19
13

A síklapok határolta, mattfekete terepjáróról korábban azt sem tudtuk, hogy valóságos-e, de úgy tűnik az. Ám azt nem tudni, hogy kinek szeretnék eladni, 12 millió jüanos, képtelen áron.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. április 26., 15:27 Módosítva: 2016.04.30 06:55
37

A japán gyártónál is rájöttek, hogy az SUV-divatot érdemes minél hatékonyabban kihasználni. Ezúttal Kínának terveztek egy ilyen típust, amely méretben valahova a CR-V és a HR-V közé passzol, de mindkettőnél dinamikusabb jelenségnek tűnik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. április 26., 11:49 Módosítva: 2016.04.29 16:53
53

Bár a Renault tulajdonképpen már nyolc éve rendelkezik saját szabadidő-autóval, a Koleos nem zavart sok vizet. Ennek ismeretében már az is meglepő, hogy a francia gyártó megtartotta a nevet, bár jobban belegondolva miért is ne tették volna. A Koleos nem rossz hírű, egyszerűen nem is hallott róla a potenciális vásárlók zöme. Az új modellről viszont biztosan fog: a Renaultnál egyértelműen ezt a modellt szánják a választék harmadik csúcsmodelljének, az Espace és a Talisman mellett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. április 25., 17:57 Módosítva: 2016.04.29 10:15
14

A fronthajtású alapokra váltás miatt a BMW X1 eleve sokkal tágasabb lett a tavalyi modellváltással, de Kína számára készül egy hosszabb tengelytávú L változat is, amelyet most mutattak be Pekingben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. április 25., 15:20 Módosítva: 2016.04.29 07:14
5

A Citroën vagy nyolcvan éve az autógyártás legextravagánsabb márkája, amely számtalanszor megelőzte saját korát, vagy legalább megpróbált valahogy kilógni a tömegből. Az új, Pekingben bemutatott C6-ban azonban semmi nem maradt ebből a szellemiségből: egyszerűen egy tágas, de hétköznapi formavilágú szedán, amely a Volkswageneket és Audikat próbálná megverni saját pályájukon. Lehet hogy összejön, de a szikrát, azt hiába keressük benne, mert nincs ott.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. április 25., 13:44 Módosítva: 2016.04.29 07:14
81

Nem meglepő, hogy a Volkmswagen egy aszfaltterepjáró-tanulmányt mutatott Pekingben, azt viszont senki nem gondolta, hogy ekkora lesz. Ráadásul látszik, hogy a VW tervezői megkapták az utasítást: most valami feltűnőbb kell.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. április 21., 16:42 Módosítva: 2016.04.25 10:20
38

A LeEco LeSEE nevű szerzet meglepően ügyesen alkalmazza a kaliforniai receptet. Van határozottan tetszetős formaterv, hűtőrács-nélküli orr-rész és durva villamos hajtás. Az okostelefon-gyártóként ismert LeEco egyelőre annyit ígért, hogy az autó minden paraméterében jobb lesz a Tesla Model S-nél.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. április 19., 17:37 Módosítva: 2016.04.24 10:25
5

Egy ideje már nem titok, hogy a Renault teljes szabadidőautó-sorozatot tervez, amelyből már csak az idős Koleos utódja hiányzik, de úgy néz ki, már ez sem sokáig. Ha minden igaz, a Pekingi Autószalonon ezt is bemutatják.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. április 19., 12:09 Módosítva: 2016.04.24 06:45
56

Kína autóiparáról eleve nem tudunk sokat, az olyan kisebb cégekről, mint az IAT Auto, pedig még annál is kevesebb a megbízható információ. A honlapja alapján valamiféle mérnöki konzultációs cégről van szó, amely mindenféle feladatot vállal a tervezéstől a tesztelésig.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. április 18., 14:48 Módosítva: 2016.04.23 06:47
96

Egyelőre csak néhány részletfotót mutattak a Volkswagen csúcstechnikás SUV-járól, amely nagyjából Touareg méretű, de annál még igényesebbnek, és persze környezetbarátabbnak mondják. A Pekingi Autószalonon bemutatkozó autó egyelőre csupán tanulmány, de egyesek szerint a következő szériagyártású Touareg előfutárát tisztelhetjük benne.

Távolról sincs vége, olvasson még