Magyar kissrác és az Audi tarolt a Hungaroringen
Csak a csapatfőnök, Michelisz Norbi pályán léte kellett, máris összejött első TCR-es futamgyőzelme a tizennyolc éves Tassi Attilának. Aztán kicsivel később a második. A magyarokról szólt a TCR a Hungaroringen, az Audi pedig tarolt vasárnap a DTM-ben.
Michelisz Norbi a TCR első futamának első kanyarjaiban bizonyította hogy nem szokott a levegőbe beszélni: Tassi Attikát előre engedve, a 2. helyet kibérelve védte, őrizte az ifjú titán vezető pozícióját, gyakorlatilag az egész mezőny tempóját ő diktálta a leintésig. Vernay pont annyira közelíthette meg, amennyire azt éppen Norbi gondolta, szépen elvonatoztak az egész futam alatt (Fotó: Sági Elemér)
A megfelelő öltözet, a csinos megjelenés a TCR sorozatban is nagyon fontos (Fotó: Sági Elemér)
Egy, aki mindent visz: Attika valószínűleg álmodni sem mert arról, hogy hazai TCR debütálásán mindkét futamot nyeri saját, szépen gyarapodó közönsége előtt (Fotó: Sági Elemér)
A befutó után első dolguk volt egymás nyakába ugrani, mindketten sokat dolgoztak ezért a sikerért – Norbi a pályán és azon kívül is (Fotó: Sági Elemér)
Csillag születik (Fotó: Sági Elemér)
Közel 40000 nézővel a hétvégén egyáltalán nem vallott szégyent a magyar DTM futam, hála a megfizethető belépőknek, a sűrű és izgalmas programnak (Fotó: Sági Elemér)
Big Brother – üvegfal mögött figyelhető meg, ahogy a boxban felkészítik az autókat a versenyek előtt – között (Fotó: Sági Elemér)
Ekström egész reggel Müllerrel viccelődött a boxutcában. Megvan a csapategység, a baráti viszony, amit egy exkluzív anyagunkkal hamarosan mi is megerősítünk (Fotó: Sági Elemér)
Hajts keményen vagy húzz haza – szabad fordításban Ekström egyszerű, hatékony hitvallása (Fotó: Sági Elemér)
A nyúlon túl – Nico Müllernek formás seggítői akadtak… (Fotó: Sági Elemér)
Marco Wittmann, a sorozat címvédője és Ekström eszmecseréje a rajt előtti pillanatokban (Fotó: Sági Elemér)
Rast igyekezete ismét pole pozíciót ért, ám ezúttal meg is szerezte első DTM futamgyőzelmét az Audival, amit aztán a csapatrádióban dalolva ünnepelt a leintés után (Fotó: Sági Elemér)
Falatnyi szoknyában falaznak a grid girlök (Fotó: Sági Elemér)
Egy kis hazai motívum a magyar, német és EU-s zászlóvivők ruháján. Női vonalon bőven van mire büszkének lennünk (Fotó: Sági Elemér)
Ebédszünetben Benrd Mayländer, a Formula-1-es Safety Car pilótája tartott izgalmas előadást, ahol például elárulta, hogy hótt nyugodtan alszik, amikor pl. Hamilton tépi neki a száját feleslegesen az általa diktált tempót kritizálva. A DTM volt az elérhető, a Forma-1 a megfoghatatlan álom számára, mégis már 18 éve terelgeti ott az éppen aktuális hivatalos biztonsági autót (Fotó: Sági Elemér)
Az eddigi listavezető Auernek nem sok babér termett ezen a hétvégén, át is vette tőle összetettben a 2. futam győztese, Rast a vezetést (Fotó: Sági Elemér)
A tegnapi hős, Di Resta a mai futamon esélytelen volt akár a dobogó elérésére is, a Mercedeseket tegnap is az okos taktika tartotta életben a számukra nem feltétlenül kedvező pályán (Fotó: Sági Elemér)
Martin a BMW-vel óriásit ment, utolsó sorból dobogóra, 3. helyre verekedni magát rajta kívül talán még Chuck Norris tudta volna (Fotó: Sági Elemér)
Ekström hiába száguldott veszettül, végül rendkívül korrekt módon fejet hajtott Rast gyorsasága előtt (Fotó: Sági Elemér)
Rast & Furious (Fotó: Sági Elemér)
Az üldözőboly – előre szinte sosem lehet megjósolni ki fog ide tartozni. Főként a szabályrendszernek, a kiegyenlítettségre való törekvésnek és a sok hasonlóan bravúros eredményekre képes pilótának köszönhetően marad végtelenül izgalmas a túraautózás valódi királykategóriája (Fotó: Sági Elemér)