Piroslik a Peugeot a dohánytól, és még mindíg győzni akar
![]() |
|
![]() |
![]() |
A múlt hét végén hivatalos sajtóbemutatóra
került sor a Peugeot gyári ralicsapat háza táján. A leglátványosabb
átalakulás amit a 2003-as szezonra újítottak, az a Marlboro-s
külcsín. A Mitsubishi kimaradásával hoppon maradt szponzor, ki
máshoz is fordulhatott volna, hogy segítsen kiürítenie a
pénztárcáját, mint az aktuális VB győztesekhez. Szép lett a 206
WRC, nem vitatom.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Corrado Provera így beszélt a szezon kezdetről:
"Több nehéz célkitűzésünk is van 2003-ra. Az első mindjárt a
Monte-Carlo rali megnyerése. Az elmúlt három évben megnyertük a
VB-t, de ott eddig még nem tudtunk győzni. Mindenképpen szeretnénk
ezt a csorbát kiköszörülni. A pilótáink és a támogatóink révén
minden eddiginél erősebb pozícióban vagyunk, ezért nem
hibázhatunk."
A jelenlegi világbajnok, Marcus Grönholm, és a tavalyi győztes, Richard Burns képezik a csapat gerincét. A harmadik sofőr Harri Rovanpera és Gilles Panizzi közül kerül majd ki, mindíg az épp aktuális futam függvényében. Az aszfaltos pályák Panizzi asztala, a murvások Rovanpera-é, így 100%-os teljesítményre számít a csapat.
![]() |
|
![]() |
![]() |
"Kicsit visszalépés nekem, hogy nem vehetek részt az összes futamon" - mondta Panizzi - "De a jelenlegi helyzet, hogy mind a kilenc aszfaltos futam az enyém - gyári autóval -, még mindíg jobb, mint a tavalyi volt. Legfontosabb számomra, hogy olyan autóban üljek amivel győzni lehet, nem pedig a futamok száma egy akármilyen autóval. Az pedig, hogy ugyanolyan autót kapok mint Marcus és Richard, egyértelmű biztosíték erre."
