A Peugeot szégyene
A Peugeot ralicsapat főnöke, Corrado Provera saját szégyenüknek nevezte a hétvégi mexikó ralin előadott mutatványukat. Marcus Grönholm 307 WRC-jében a kormányszervó, valamint a négysebességes váltó okozott gondot, míg a másik autóban Rovanperának a felfüggesztése ment tönkre. Grönholm az első nap még a vezető helyért küzdött, aztán az előző két futamhoz hasonlóan a kormányszervó tönkremenése miatt több perces hátránnyal a hatodik helyre csúszott.
"Nem ez volt az első alkalom, hogy gondok voltak az autóval" - mondta Grönholm. "200 ember dolgozik a Peugeot Sportnál, szóval egyszerűen nem fogom fel, hogyan történhet ilyen. Torkig vagyok ezzel az autóval!"
És nem csak ez volt Grönholm problémája. A kétszeres világbajnoknak azt tanácsolták a csapatnál, hogy az emelkedők miatt a négysebességes váltót használja, és ezt is szerelték az autójába. "A csapat által ajánlott váltó sem jött be" - folytatta Grönholm. "Kevesebb volt a motorerő az emelkedők miatt és folyamatosan azon gondolkodtam a kanyarok előtt, hogy 2-esbe vagy 3-asba váltsak, aztán az lett vége, hogy a kanyarban váltottam." A gondokat tovább fokozta a Rovanpera autójában eltört felfüggesztőkar, amivel 16 perces hátrányba került. "Nem mentem neki semminek" - mondta Rovanpera. "Az anyaggal lehet valami baj, úgyhogy most azt fogjuk ellenőrizni."
Provera egyértelműen a versenyzők védelmére kelt: "Igazuk, teljesen igazuk van. Előfordulhat szervóhiba három egymást követő versenyen, de akkor is elfogadhatatlan, tehát valéamit mindenképpen tennünk kell a megoldás érdekében. A mi szintünkön ez egyértelműen szégyenként tudható be."