Nyertesek klubja

2006.06.06. 13:44
Az első hat pilóta két ponton belül, de még a hetedik is csak öt ponttal van lemaradva. Bármi megtörténhet, a WTCC bajnoki címe jelen pillanatban hétesélyes. Nem csoda, hogy mindenki nyerni akar.

Priaulx újra boldog

Andy Priaulx, BMW 320si: Klassz, hogy holtversenyben az élen állok, de a szezon közepén ez még nem jelent semmit. Szerintem ugyanúgy az utolsó versenyen fog eldőlni minden, ahogy tavaly. Természetesen könnyebb elöl menni, mint küzdeni a bolyban, de azért ez sem egyszerű feladat. Nem ment minden rendben ezen a hétvégén, ezért tudtam, meg kell lépnem a verseny elején, hogy első lehessek, és ez sikerült is. Tudtam, hogy a fordított felállás miatt nem lesz könnyű dolgom a második futamon, aztán el is váltottam, amikor a sikánba érkeztem, ami két helyezésbe és egy pontomba került. Már most nagyon várom az évad végét, elképesztő izgalmaknak nézünk elébe.

Jörg Müller, BMW 320si: Nem tudtunk eleget tesztelni száraz időben itt Oscherslebenben, így az autóm nem volt igazán jó az első futamon, de a két verseny között változtattunk a beállításokon. A második futamra jól belőtte a csapat a versenyautót, innentől már csak az volt a kérdés, hibázok-e vagy nem. Biztos vagyok benne, hogy a bajnokság egész évben ilyen szoros lesz, elképzelhető, hogy minden azon fog múlni, kinek lesz a legjobb beállítása Makaóban. Remélem, én leszek az.


Dirk elszánt, meg is van az eredménye

Dirk Müller, BMW 320si: Nagy önbizalmat ad, hogy mindössze egyetlen pontra vagyok a bajnokságban az első helytől. Nagyon jó hétvégém volt, az autó egyszerűen briliáns volt. A kvalifikáció során kicsit peches voltam, időt veszítettem, miután Huff hibázott, és elhagyta a pályát. Az első futamon eltartott egy ideig, míg előrefurakodtam, aztán megpróbáltam felzárkózni Andyre. Ez sikerült is, de az előzéshez kellett volna még néhány kör. A második futamon hihetetlenül jól kaptam el a rajtot. Éreztem, mikor fog váltani a lámpa, tökéletes volt. A hetedik helyről indultam, és az első kanyarban már ott voltam Farfus mögött, nagyon izgalmas volt. Farfus az egyenesekben sokkal gyorsabb volt, valószínűleg azért, mert ő nem vitt annyi pluszsúlyt magával. Megelégedtem a harmadik hellyel, hátradőltem, és közben a bajnoki pontokra gondoltam.


Farfus a fény az Alfa éjszakájában

Augusto Farfus, Alfa Romeo 156: Sok csalódás ért minket Magny-Cours-ban és Brands Hatchben, úgyhogy rengeteget dolgoztunk az autón. Itt zseniálisan sikerült a rajtom a második futamban, és az elején még a tempóm is elég gyors volt, hogy támadni tudjam Jörgöt. Sajnos előzni már nem tudtam, mert a gumik menet közben elfáradtak. Boldog vagyok, és a csapat is nagyon örül a második helynek. A következő verseny Brazíliában, a szülőföldemen lesz, de az igazat megvallva még sosem versenyeztem azon a pályán. Remélem, legalább olyan sikeres leszek ott is, mint itt, Oscherslebenben.

Rickard Rydell, SEAT Léon: Nagyon szoros a bajnokság, nagyon örülök, hogy sikerült tíz pontot szereznem a mai napon. A SEAT csapatnak mehetett volna jobban is, a kvalifikáción mi szereztük meg a 2., a 3. és 4. rajtpozíciót, és végül csak nekem sikerült a dobogóra állni. Sok gondot okoz nekünk a rajt, ezen kell dolgoznunk a jövőben.

Yvan Muller, SEAT Léon: Ambivalens érzéseim vannak; csak egy pontot szereztem, de még mindig vezetek a bajnokságban. Elég jó tempót autóztam, hogy a nyolcadik helyen végezzek az első futamban, és ezzel megszerezzem a pólpozíciót a második versenyre. Sajnos Zanardi hozzáállása meghiúsította mindezt, és egy csomó bajnoki pontom veszett így el. Félek tőle, hogy az év végén ezek a pontok még nagyon fognak hiányozni, ezért nagyon csalódott vagyok.