2020.04.08. 16:16

A kínálat valahol félmillió forint körül indul és kétmillió fölött tetőzik. Ha nem értesz az autókhoz, álmodozó típus vagy, esetleg bátor, mint a mai MűhelyPRN-epizódban szereplő Mercedes 200D gazdája, akkor te az olcsóbbak közül fogsz válogatni. És nagyon megbánod, mert ennyi pénzért nincs autó, csak két rendszám, egy forgalmi engedély és valami rom, aminek nem lenne szabad közúton közlekednie. Balázs autójának esete nagyon tanulságos, és nem véletlenül hívtuk be a Mercedest az Avalon Bosch Car Service-be. Részben azért készül a műsor, hogy a néző okuljon a tapasztalatainkból.

Az öreg Mercedes-Benz 200D alvázszámát is beírtuk a   Totálkár kártörténeti    lekérdezőrendszerbe, amely az utóbbi húsz év magyarországi kárkalkulációs adataira épül. A rendszer 2005-ből talált egy korábbi, kiadós töréskárra utaló információt, ezért használata 3990 forintba került, amikor viszont nem ad támpontot a használtautó-vásárláshoz, a lekérdezés ingyenes. Egy ilyen ellenőrzés csupán perceket vesz igénybe, a jelentés sokszor nem csak a kárkalkuláció időpontját és a javítás várható összegét tartalmazza, de a sérült alkatrészek felsorolását is.   A lekérdezéshez erre tessék!

Korábbi epizódok:

Menet közben nem kopog, de a kerék kiesne
A legdrágább példány egymillió forint, ez itt a felét érheti, és a 2004-es Suzuki Lianán találtunk egy balesetveszélyes hibát.
Olcsó nagy-Suzuki a családnak: vennéd?
A Lianát a világ számos országában forgalmazták, nem csak Budapestre, de Pakisztánba és Kínába is jutott belőle. Vajon miért ilyen olcsó?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.