2020.05.14. 06:09

Először csak a szokatlanul nagy kerekek tűntek fel, de ezt egyszerűen téves döntésként értékeltük, amely bár nem veszélytelen, korrigálható. Aztán nekiláttunk a 2009-es évjáratú, vagyis sorozatvégi Renault Mégane II Grandtour 1,5dCi alapos átvizsgálásának és egyik megdöbbenés jött a másik után. Elgondolkodtunk, vajon ezek a kacsaseggű Mégane-ok csak ennyire tartósak, ennyire nem lehet őket hosszú távon gazdaságosan életben tartani? A válaszokat mindenki maga adja meg, amikor megnézi, mit talált az Avalon Bosch Car Service Vince autóján.

Vince autóját ellenőriztük a  Totálkár kártörténeti  lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít az autó alvázszámának megadását követően. E szerint a Mégane 2011-ben szélvédőcserén esett át, más balesetről nem tud a rendszer. A lekérdezés 3990 forintba került, amikor viszont nincs találat, fizetni sem kell.

A Becsületesnepper ebben az epizódban megemlíti egy korábbi, fontos cikkét amely a dízelek hibáiról és ezek szakszerű javításáról szól. Itt olvashatjátok el.

Korábbi epizódok:

Ami nincs benne, az nem romlik el!
Ha pár százezerért keresel autót, akkor a Fabia I. az egyik lehetőség. Erre is lehet költeni, de hol a határ, amíg meg is éri?
Egyszer a költségek fénysebességre kapcsolnak
Tizennégy évig járt márkaszervizbe ez a Volvo, ennek köszönheti jó általános állapotát, viszont már feltűnnek a drága javítások első tünetei.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.