2020.05.27. 17:19

Huszonhat év rengeteg idő, ráadásul egy sportos autónál ezek az évek legalább másfeles szorzóval értendők, hiszen erős autót ritkán vesz bárki kíméletes használatra. Az Opel Astra GSI 16V pontos bizonyítéka annak, hogy az Ecotec-korszak előtt mennyire határtalan volt a mérnöki szárnyalás, a C20XE motor története harminc éve tart, aki ismeri, tudja, hogy iszonyatosan tartós konstrukció, nátriumtöltésű szelepekkel, tuningolható alapokkal és az Astrában 150 lóerő teljesítménnyel. A MűhelyPRN 63. epizódjában egy több tulajdonosváltáson átesett, használtként Magyarországra hozott autót vizsgáltunk át az Avalon Bosch Car Service-ben. Igyekszünk segíteni, ha te is ilyen Astrát keresel.

Józsi autóját is ellenőriztük aTotálkár kártörténeti  lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. A lekérdezés ingyenes volt, mert a rendszer nem talált korábbi sérülésjavítási kalkulációkat. Amikor a Totálkár érdekes nyomokra bukkan, a lekérdezés 3990 forintba kerül. 

Korábbi epizódok:

Olcsón veszed, 300 forintért tankolod, de buktatók is vannak
Vonzó lehet a filléres tankolás, viszont az LPG-s autót is érdemes jó állapotban tartani, különben egy idő után pénznyelő lesz.
Háromszor is leégsz vele?
Nem mindegy, hogy a haverok előtt, anyagilag, vagy az UV-tól égsz le egy kabrió PT Cruiserben, de egy biztos: hangulata lesz!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.