2021.03.24. 17:01

Bence azért jelentkezett a MűhelyPRN-ba, mert kíváncsi volt, hogyan vészelte át a több mint 300 ezer kilométernyi használatot rokonától vásárolt autója, egy Toyota Corolla (E14) dízel. Manapság divat temetni a technológiát és mi tagadás, sok-sok rosszat hallunk bizonyos konstrukciókról, ráadásul a nitrogénoxid-probléma sem kedvez az ilyen motorral szerelt autók megítélésének. A dízelek ára csúszdán van, sőt, zuhan, miközben néhány célra még mindig a legjobbak. Lássuk, érdemes-e hosszútávra tervezni ennyi kilométer után! A Toyotát ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltuk át.

Korábbi epizódok:

Kézit akart, automatát vett 420 ezer km-rel
Benzines, automata váltós Galantot választott Emese a kínálat felső részéből. Így kell ezt csinálni, vagy élete tévedése volt?
Ami nincs benne, az nem romlik el!
Ha pár százezerért keresel autót, akkor a Fabia I. az egyik lehetőség. Erre is lehet költeni, de hol a határ, amíg meg is éri?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.