2021.03.31. 15:44

Elfogultságot jelentek be: borzasztó erős érzelmek kötnek bizonyos francia típusokhoz, például a Citroen CX-hez, az XM-hez, sőt, az utóbbi olcsóbb és egyszerűbb rokonának szánt Xantiához is. Ezek az autók már nem fiatalok és mivel sokan tartanak tőlük, továbbá mindenhol divat autógyártók nemzetek teljesítményét generalizálni, egy öreg Citroennek, kevés kivétellel nincs jelentős piaci értéke. Eszmei viszont annál inkább, főként ha az orrában potens, hathengeres motort hordoz és Hydractive futóművel szimulálja a varázsszőnyeg-érzést. A MűhelyPRN 98. epizódjában egy végig vezetett szervizkönyves, 1997-es Xantia V6-ot vizsgálunk át alaposan az Avalon Bosch Car Service-ben és ismét meghívtuk a műsorba Szilva Tamás Peugeot-Citroen gurut is, akinél jobban aligha ismeri bárki ezeket az autókat.

Korábbi epizódok:

Nem is kell rá költeni (két költés között)
„Ez miért nem rohad, mint minden Mazda?” – Roland, autószerelő.
Ennyibe kerül, amikor a Touaregnek nincs baja
Mikor hallottad utoljára a „jó Touareg” kifejezést, avagy hogyan vegyünk hirtelen felindulásból, átvizsgálás nélkül 17 éves használt SUV-t?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.